W trosce o maksymalny komfort wszystkich naszych Gości, w jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze informacje i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeżeli poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie zadzwoń lub napisz do nas!
Pierwsza wizyta zazwyczaj jest dłuższa niż wynika to z czasu przypisanego do wybranego zabiegu, dlatego też prosimy zarezerwować więcej czasu, podczas którego przeprowadzimy szczegółowy wywiad dotyczący stanu zdrowia i pielęgnacji skóry oraz założymy Kartę Gościa składającą się między innymi z historii wizyt oraz oceny stanu skóry.
Przed pierwszym skorzystaniem z zabiegu omawiamy szczegółowo jego przebieg, zawarte w preparatach substancje aktywne, a także cel zabiegu oraz porady pielęgnacyjne rekomendowane po zabiegu. Możliwe jest również wzbogacenie jego efektywności o indywidualnie dobraną i zaplanowaną pielęgnacje domową.
W przypadku wybrania zabiegów wymagających częściowego lub całkowitego rozebrania się, nasi Goście otrzymują jednorazową bieliznę w różnym kroju i rozmiarze, a także mają możliwość odświeżenie się przed zabiegiem korzystając z prysznica.
Nasz salon znajduje się w Poznaniu, na ulicy Morasko 7. Bez problemu dojedziesz
do nas samochodem, który zaparkujesz bezpłatnie przed salonem. Dojechać do nas możesz również komunikacją miejską,
np.:
- autobusem nr 188, 901, 902, 904, 905 na przystanek „Wietrzna” (przystanek na żądanie, bezpośrednio pod naszym Salonem)
- autobusem nr 146, 190, 193, 832, 907 na przystanek „Wiedeńska” (700 metrów od Salonu)
Autobus linii 146 (kierunek: Boranta), 832 i 932 (kierunek: Os. Sobieskiego) nie zatrzymuje się na przystanku Wiedeńska. Należy wysiąść na przystanku "Mateckiego" (850 metrów od salonu).
Nasz salon otwarty jest od wtorku do piątku od 9:00 do 21:00, a także w sobotę od 9:00 do 15:00.
By umówić się na wybrany zabieg wystarczy do nas zadzwonić pod numer telefonu 794 368 145 lub napisać maila pod adres recepcja@odnovapoznan.pl. Najwygodniejszą formą jest jednak skorzystanie z systemu Booksy, do którego prowadzą wszystkie, umieszczone na stronie guziki „Umów wizytę”.
Oczywiście! System rezerwacji przypomni o wizycie dzień wcześniej za pomocą wiadomości SMS.
Wszystkie rzeczy potrzebne do przeprowadzenia zabiegu nasi Goście otrzymują od nas, w tym jednorazową bieliznę w różnych rozmiarach i krojach, klapki pod prysznic, ręcznik i szlafrok.
Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą.